miercuri, 23 mai 2012

Vreau afara.

  Vreau afara.Ma simt ca un detinut,si camera mea parca a devenit dintr-o data o celula cam ... inconfortabina. O sa merg mai pe seara pe mama la doctor,dar nu se pune.. eu vreau sa ma plimb.
  Stau acasa si ma tot joc jocuri video de ceva vreme,si as fi putut jura ca ma voi simti ca in RAI dar nu e asa. Se pare ca momentele astea de singuratate gen "doar eu si cu mine" nu imi mai fac atat de mult bine.Stiu ce vreau,nu stiu cum o sa si obtin acel ceva dar .. nu vreau sa ma mai gandesc la asta.Azi vreau doar sa ma plimb.
  Care este dorinta voastra pentru ziua de astazi? ^^

10 comentarii:

  1. mi-as dori sa...sa ies afara si sa fiu libera si azi si maine si mereu pe cat de ciudat simplu pe atat de imposibil(deocamdata)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, dorinta mea:D:-? momentan imi doresc sa ma reapuc de sport :)) :D stiu ca e ciudat:D dar e o dorinta, nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as dorii mult sa nu mai ploua :D


    O sa te faci bine in curand :D

    RăspundețiȘtergere
  4. sa primesc cat mai multe cadouri faine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand o sa te faci bine o sa te poti bucura din plin de natura.
    Eu azi imi doresc,nu stiu...prea multe:))
    Ma limitez la smochine,vreau smochine,acum!:X

    RăspundețiȘtergere