marți, 22 mai 2012

Vecinul meu e un extraterestru.

  Ok,nu am gasit o imagine mai potrivita si mai amuzanta - sper ca e "in regula"..
  Mai are cineva vecini din astia care sparg si pereti pe care abia i-au renovat in urma cu o saptamana?Fix cand trebuia sa invat si eu pentru teza =) (inca mai sper sa ajung).Trecusem peste partea cu "invat peste 15 minute", "mai stau doar 5 minute", "hai la 16 ca este ora fixa" si cand deschid caietul.. se apuca si ei de renovat..
  P.S:Nu mi-au spus decat 3 persoane ce parere au despre vlog.. am intentionat doar sa va fac sa zambiti :D sper ca am reusit

8 comentarii:

  1. :)):))Radeam pentru ca si mie mi se intampla la fel."Invat peste 15 minute","mai stau 10 minute","dupa ce mananc"....
    Macar ai reusit sa inveti?!;))

    RăspundețiȘtergere
  2. daca in sfarsit te hotarasti sa inveti...se gaseste cineva care sa te opreasca;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din fericire :)) nu vrem sa devin mai inteligenta,nu?:D

      Ștergere
  3. :))stiu cum e,am si eu vecini dinastia...sau se apuca sa faca gauri in weekend la ora8 dimineata,cand toata lumea doarme(adica eu) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) oamenii normali dorm in weekend la 8 dimineata xD

      Ștergere