joi, 24 mai 2012

Sa lupti pentru nimic..


  Mi s-a intamplat de multe ori sa lupt pentru nimic,stiind asta.Sau sa incerc sa dau tot ce pot pentru ceva (sau cineva) pe care nu il doream cu adevarat,si pe care dupa ce l-am obtinut nu a facut altceva decat sa ma plictiseasca.E ciudat cum,desi stii ca nu am nevoie de ele,continui sa aspir la niste ideale total diferite de ceea ce merit.E ciudat si fascinant in acelasi timp..
  Sa lupti pentru ce?Sa speri pentru ce?Cand habar nu ai ce merita si ce nu..Defapt,stii.Dar e mai bine sa te minti ca intr-o zi va fi cum spui tu decat sa accepti acum adevarul,nu?!Hm..
   Mai gandeste cineva asa?Voi pentru ce luptati?

6 comentarii:

  1. pentru MINE , pentru ca imi place viata cu toate urcushurile shi coborishurile ,pentru ca de multe ori nu mai avem chef sa traiesc , dar am gasit puteri sa lupt in continuare pentru viata mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si eu momente din astea..esti puternica ca ai trecut peste >:D<

      Ștergere
  2. De obicei daca lupt,lupt din rasputeri pentru ceva ce chiar imi doresc enorm.Nu stiu pentru ce lupt acum,cred ca in interiorul meu se da in fiecare moment o lupta,fara ca eu sa fiu constienta de asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ganduri contradictorii..sau sentimente..raspunsul doar tu poti sa il afli

      Ștergere
  3. Viata nu e neaparat o lupta din punctul meu de vedere :)

    RăspundețiȘtergere