luni, 21 mai 2012

  .. videoblog.
  Sper sa nu fie prea stupid ^^.Si sa nu se sperie multa lume de fata mea.. de fapt,pe cine pacalesc?! Voi ma iubiti deja >:D<
  P.S: O parere sincera?!Va rog? :o3


22 de comentarii:

  1. Moama esti sasaita :)))) mor :))
    In rest se pare ca nu duci lipsa de nebunie,tine-o tot asa
    of ca nu am am vazut petele :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea tare :))) .
    Chiar am râs la unele secvenţe (bineînţeles când trebuia să râd ) .
    Şi după părerea mea eşti chiar foarte drăguţă . Nu ştiu cine ţi-a băgat în cap prostia că eşti urâtă :-j .
    Ţine-o tot aşa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am facut sa zambesti xD Asta a fost si intentia ;*

      Ștergere
  3. foarte tare:)...sincer...mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  4. presimt ca o sa radem cu tine :D

    mi-a placut mult filmuletul. pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu il vazusem de ieri,dar uitasem sa las o parere.Mi-a placut mult,a fost super dragut!Il astept pe urmatorul!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Duminica .. sau luni cel tarziu.. iti multumesc ca ai revenit pentru o parere :D

      Ștergere
  6. Să ști că am râs. Ți-am lăsat și comentariu, m-am abonat și am dat și like. Ce mai, sunt cea mai cea. :))
    Ai fost atââââât de tare. Deci am râs ca nebuna la unele faze. =))
    Succes în continuare și să continui cu vlogul. E chiar mișto. :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) merci :"> poate te apuci si tu,cine stie?:D

      Ștergere
    2. Ne, ne, ne.. Cel puțin, nu încă. Îmi place să fiu așa.. anonimă. :))

      Ștergere
    3. Are si asta avantajele si dezavantajele ei,nu?:D

      Ștergere
    4. Oh, Geez, mai multe avantaje. Are și dezavantaje?! Care-s alea?! :O

      Ștergere
  7. te asteptam in functie ... ai inceput-o bine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. esti o fata de milioane :), dar ai un mic defect :P prea mult te bazezi pe parerea celor din jur, adica asa lasi impresia :), este super ca ai avut curajul sa faci asa ceva. Tinem legatura :P
    P.S. ne vedem in Brasov †^_^†
    Miky :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca ai adoptat ideea asta :D.
    N-o sa-ti comentez toate postarile pe care le-ai mai scris pana acum, dar sa stii ca le citesc! Chiar acuma! :D

    RăspundețiȘtergere