marți, 29 mai 2012

Mi-e dor de o zi de vara..


 

  Mi-e teribil de dor de o zi de vara..Dar nu de oricare zi.Mi-e dor de o zi de vara petrecuta la tara,la bunici, cu prieteni carora acum de-abia le mai tin minte numele.Si totusi,eram prieteni adevarati,si nimeni nu era invidios cand cineva venea cu o jucarie mai "buna".
  Mi-e teribil de dor sa ma joc in nisip si sa rad ca o nebuna,fara ca mama sa se uite suspect la mine si sa ma trimita sa mai fac niste probleme la informatica.Imi lipsesc momentele acelea cand nu stiam ce inseamna "durere", cand bunicul era langa mine,cand tigarile imi provocau dezgust.. Cand m-am schimbat?! Oare timpul este de vina,sau eu?! Hm.. atat de multe ganduri si ataaat de putine randuri.

10 comentarii:

  1. Pai... tu te-ai schimbat. Am mai scris pe blogul meu ca in copilarie nu esti constienta de sine si de ce te inconjoara. Ai crescut si e normal sa vezi lumea cu alti ochi, iar cum vezi tu lumea are un impact major asupra ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar crezi ca m.am schimbat?!

      Ștergere
    2. Pai eu nu te-am cunoscut cand erai mai mica. Si ai intrebat "cand m-am schimbat?", deci tu crezi ca te-ai schimbat.

      Ștergere
  2. Toti ne schimbam in bine sau in rau.. cu trecerea timpului sau in prezent .. important e sa fim acelasi in simturi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi este dor de o vara la tara...nu am mai fost de mult...chiar mi s-a facut si mie dor sa petrec o vara cu bunicii mei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar cu bunicii?Hmm.. banuiesc ca ai si prieteni pe acolo ..cred :">

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunicii mei nu locuiesc la tara,dar mi-e dor de-o vara petrecuta cu ei.Pana pe la varsta de 12 ani imi petreceam verile si sarbatorile de iarna la ei.E greu sa realizezi ca viata merge mai departe,iar tie ti-e dor...de trecut!

      Ștergere
  5. si mie imi este dor de copilarie...muuult..desi inca ma mai consider un copil

    RăspundețiȘtergere