luni, 18 iunie 2012

Lumea noastra


Da :x . Sa avem o lume a noastra . Doar ca eu am ceva mai multe nevoi .
Cred ca lista mea de "extra necesare" ar fi cam lunga...sau nu ...
As avea nevoie de :

- Prietenele mele
-Zico
-Castile [lumea mea ar fi incompleta fara ele =]] ]
-Cateva amintiri
-Vesnicele mele inele =]] [unul are valoare sentimentala extrema :x ]
-Pe Bestiuta [Ursuletul meu de plus  ]
-Tricourile mele largi
-Poate si ceva de rontait ,prefer niste glucoza

Pe langa toate acestea o sa iau si ceva filme la care sa plangem :o3 ,invelite intr-o patura ,sorbind din canile cu ciocolata calda :x .
Ar fi dragut ca in lumea noastra ploile sa fie mereu calde ,cu stropi mari si desi ..Da...asta ar fi lumea in care as vrea sa traiesc .
Sa nu fie mereu soare , dar nici sa ploua tot timpul . Iernile sa nu fie nici prea reci,dar nici ca vara .
Atunci cand mananc o inghetata sa nu o scap pe jos [ :)) ]

Dar probabil lumea asta nu exista ,deci suntem condamnati [ toti ] sa suportam tot ceea ce se intampla .
Sau poate ca exista  ,dar pana la descoperirea lumii perfecte suntem liberi sa visam ,sa ne indepartam de realitate in felul nostru .

9 comentarii:

  1. Cate idei bune ai :o3.Acum ma gandesc ca:
    - haine nu imi luam :)))
    - mancare nici atat
    - uitam de Nutella (dafuq?!)
    - fara desene animate??
    - fara baieti?Ajungeam cat China :D
    - fara servetele cu care sa ne stergem lacrimile (de fericire)

    Imi plac ultimele replici.Imi dai o doza de obtimism de care chiar am nevoie.Am patiti ceva super,abia astept sa iti povestesc :x.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa aud :x . Bine ,bine ...si baieti =]] cativa =]]

      Ștergere
    2. :))) ok,nu multi :"> nu ca nu as avea multe idei,sau mai stiu eu ce =))) :"> tac,tac :D doar tu imi stii secretul :)))

      Ștergere
  2. As putea spune ca lumea voastra e blogul vostru ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos spus :x . asa e:-? cred:-?

      Ștergere
    2. Nici la asta nu m-am gandit :\ offf,mi-e dor de vremea cand toate ideile bune erau in capusorul meu :)))

      Ștergere
    3. :))) Cu totii avem si perioade mai bine,si perioade mai rele... :D

      Ștergere